Crossfit, bieg a może rower? Jakie ćwiczenia są idealne dla początkujących?

Pierwsze wiosenne promienie słońca, to idealny sygnał dla nas, że należy coś ze sobą począć. Jeżeli okres jesienno-zimowy spędziliśmy na kanapie, to z pewnością teraz – wczesną wiosną – widać tego negatywne efekty. Na szczęście przy odrobinie motywacji szybko możemy pozbyć się niechcianych boczków i przywrócić sobie odpowiednią formę.

Wybierać może wśród szeregu interesujących form aktywności. Wszystko zależy od tego, ile czasu w ciągu tygodnia możemy poświęcić na treningi i jakie efekty chcemy osiągnąć. Z całą jednak pewnością, najczęściej polecane przez trenerów opcje to marsze, nordic walking, rower, czy rolki. Te rodzaje aktywności przynoszą każdemu ćwiczącemu wiele radości, możemy je wykonywać razem z innymi ćwiczącymi, a także wspaniale rozruszają nas z zimowego zastoju. Marsze mogą ewoluować z codziennych, co najmniej 30 minutowych spacerów, które powinniśmy wprowadzić do naszych codziennych obowiązkowych czynności. Już tak krótkie spacery wyraźnie poprawią naszą ogólną kondycję, rozwiną mięśnie i pozytywnie wpłyną na nasze ogólne samopoczucie. Przy okazji spacerów możemy zwiedzać naszą piękną okolicę, podziwiać otoczenie, a także całkowicie się zrelaksować. Dla osób, które wolą bardziej dynamiczne ćwiczenia dobrą opcją będą spacery z kijkami nordic-walking, które nadadzą nam odpowiedniego, dość szybkiego tempa. Dzięki kijkom utrzymamy odpowiednią postawę, a także lepiej zapracujemy nad mięśniami, idealnie je ćwicząc. Jeżeli żadna z tych form ci nie odpowiada, może idealny dla Ciebie będzie rower? Codzienna jazda na tym sprzęcie także przynosi dość szybko spodziewane rezultaty i pozwala nam ćwiczyć dolne mięśnie nóg, kręgosłup, a także poprawną postawę. Możemy dzięki takim ćwiczeniom się dotlenić, schudnąć i poprawić ogólną kondycję. Warto o tym pomyśleć.

Jeżeli jednak nie należysz do osób lubiących aktywność na świeżym powietrzu warto spróbować crossfitu, który ćwiczyć możesz w miejscu jak crossfit box. Z pewnością są to ćwiczenia wymagające, wymagające motywacji i ambicji, jednakże przynoszą bardzo szybko spodziewane efekty. Jeżeli natomiast woliz spokojniejsze treningi, może warto zapisać się na taniec solo, lub towarzyski lub ćwiczenia fitness? Pamiętaj, że każda forma aktywności jest dobra.

 

 

Dodaj komentarz


Kod antyspamowy
Odśwież

Ostatnie

Our website is protected by DMC Firewall!